Cum returnez?

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor www.invietraditia.ro menționați în secțiunea Termeni și condiții și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând conditiile O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat doar în momentul emiterii facturii fiscale și nu atunci când este confirmată comanda telefonic sau pe email.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de către furnizor iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denunțării.

Produsele de igiena personală, produse care intră în contact cu părți ale corpului, nu se pot returna decât sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnării produsului.

În vederea efectuării unui retur va rugăm să ne contactați fie telefonic la numerele afișate pe site: (0758) 526 248/(0740) 821 317 sau pe email la comenzi@invietraditia.ro. După ce ne-ați contactat produsele vor fi expediate la adresa: Mihai Eminescu, nr.142, etaj 1, interfon 1, sector 2, Bucuresti, în atenția Învie Tradiția.  Nu vom ridica colete expediate la altă adresa. Nu primim la retur produse neambalate. Cele 14 zile în care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul în care produsele returnate ajung în posesia noastră. 

În momentul sosirii coletelor în serviciul nostru specializat se va face o scurtă verificare vizuală a coletului în prezența curierului. Dacă se constată urme de loviri sau manipulări defectuoase ale coletului, sau dacă starea acestuia nu este impecabilă din punct de vedere al integrității, se va face un proces verbal care să semnaleze aceste probleme și o copie va fi înmânată curierului. Toate coletele primite și care respectă aceste condiții de returnare vor fi desfăcute și fotografiate pentru a consemna starea la recepție a produselor din interior, și pentru a verifica dacă starea produselor este identică cu starea lor din momentul completării formularului de returnare (în momentul completării formularului, pe baza asumării răspunderii, clientul trebuie să consemneze starea produselor în scris și/sau prin fotografii). Orice inadvertență între starea declarată de consumator la completarea formularului de returnare și recepția propriu-zisă a produselor de către personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind răspunzător de transportul acestor produse până în sediul nostru specializat.

Clientul va fi înștiințat în termen de 72 de ore de la primirea coletului de această situație și va putea alege dacă primește înapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declarația sa și produsele care nu mai sunt în aceeași stare în care au fost livrate inițial clientului, sau dacă acceptă aducerea acestor produse la starea inițială. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, societatea noastră are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

 

Pentru a returna un produs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:

1.         Contactați reprezentanții Învie Tradiția pentru a semnala motivul returului.

2.         Trimiteți produsul la adresa strada Mihai Eminescu, nr.142, etaj 1, interfon 1, sector 2, Bucuresti, în atenția Învie Tradiția, alături de documentele cu care v-a fost livrat, menționând numărul de comandă în documentul de transport. 

3.         După confirmarea primirii produsului, contravaloarea acestuia va fi rambursată în contul dumneavoastră. Unul din operatorii noștri o să vă solicite detaliile bancare, necesare transferului sumei către dumneavoastră.  

 

În urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. În acest scop vă rugăm să completați formularul de mai jos:

https://www.invietraditia.ro/media/legal/model-retragere-trusted.docx

 

 

Informații pentru consumatori

 

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

 

- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

 

sau

 

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

 

sau

 

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

 

sau

 

- de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau

a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

 

sau

 

- de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

 

 

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

 

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [AICI adresa de internet către formular] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

 

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

 

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.